onsdag 12 maj 2010

Industri i Gult

Heeeej

Härlig att vara ledig!


Jag har fått för mig att jag vill ha en färgklick i mitt kök!
Gult är inte fult!!!
Det var så självklart att jag skulle ha en galvaniserad tolix pall men inte nu!
Jag vill nog ha en guuuul
Bilden kommer från blacknwhite som har mycket andra fina saker också!


Denna ursnygga strålkastare ÄLSKAR jag!
Det skulle förvandla mitt kök till ett häftigt lantligt kök.
Denna fina lampa och MYCKET andra häftiga, unika grejer hittar du hos




Fick låna denna
bild av In my house!
Se och Njut och bli lika förvånade som jag när jag säger att dessa ligger
etta på min önskelista just nu!


Kram F

2 kommentarer:

  1. Jag förstår precis vad du snackar om! Jag är ju nämligen också ute efter en gul lampa :) O pallen är INTE ful den heller ;)

    Trevlig fredag!
    PUSS J

    SvaraRadera
  2. ja, du ser. Jag sa ju att du skulle bli jätteglad för den "gula" skålen som du inte ville ha...Hur skulle det sett ut med den röda i det köket?
    Kram
    Mia

    SvaraRadera