fredag 7 maj 2010

Lyser upp min stege så fint!



Hej alla godingar
Jag kan bocka av lite på min önskelista som jag tidigare bloggat om.
I dag kom denna snyggingen hem i ett litet paket...
Arbetslampan finns på Clas Ohlson och kostar 99kr.
Gillar kontrasterna i mitt sovrum och känner mig lycklig och nöjd!
I dag har det varit en toppendag, har fått ett jätte smickrande erbjudande!
Snart ska J och jag se på film "a serious man". Nyttiga jag har ställt fram morots och gurk stavar
och dipp...badsäsongen är ju här snart och det är så tråkigt att ligga i vassen...hihi
Kram F

2 kommentarer:

  1. Hej hej! :D Hittade hit från Facebook- fiiin blogg du har! :D Och så mysigt hus med det magiska utehuset ;D Hade nog målat brunnen svart men det är jag... svart svart svart... ;D önskar dig en skön kväll och helg. Kram :D

    SvaraRadera