lördag 10 april 2010

Cykeltime




Hej gråa lilla lördag...


I dag har hela familjen varit nere på stan och provat ut nya cyklar till barnen.
Rara farmor och farfar har sagt att vi skulle kolla ut nya nu när barnen vuxit ur de cyklarna som inhandlades för två år sedan.
Dessa små skönheter föll de pladask för. S vill ju gärna att cykeln ska se ut som en cross och när han väl fick se den här cykeln så var det kört....det gjorde ju inte saken sämre att det var döskallar 3 växlar och tuffa stänkskydd på....M är stor nu och kunde hoppa över 24 tums cykeln och provcykla en 26 tum, jag ställer mig frågan ännu en gång...VAD HÄNDE? Roligt att M denna gången ville ha en vit och turkos hoj tycker jag. Varför är alla barn tjejcyklar rosa eller röda annars? Den vita fanns inte hemma så den får de ta hem isåfall. Vi kunde få lite avdrag på priset om vi bytte in de gamla så vi får väl se...

Bilderna kommer från Crecents hemsida som du hittar här!
Nu ska det lagas god mat på pilgatan och i kväll blir det film, Shutter island!

Kram F

1 kommentar:

  1. Bra film, men jag blir helt nojjig när jag ser såna där tänkar-filmer. Toffe fick inte släcka lampan innan jag låg i sängen sen. Haha.
    Hoppas ni gillar den!
    Kram E

    SvaraRadera