onsdag 21 april 2010


Hej vänner
I dag känner jag mig trött, hängig och lite oinspirerad trots stora planer...
Kanske är det så att det tar på krafterna att vakna upp den 2o;de april och se att det faktiskt snöar igen. Tusan också!
Det är kanske inte bara snön... för jag har ont i halsen också : (
Hahaha nu läste jag elendet jag skrivit.... oj oj oj stackars mig!
Har tagit det väldigt lugnt i kväll, druckit te och planerat min picturewall. Svårt att välja bilder!
Lite bokstäver ska också få plats, bla mitt &-tecken som jag skrivit alla familjemedlemmars namn på med märkpenna. En sån där penna man ska märka barnens kläder med enligt skola och fritids...men det glömmer jag oftast. Den var lika bra till mitt &-tecken och mina stenar.
Nu ska jag knyta mig och hoppas på att vakna pigg och alert!
Kram F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar