tisdag 6 april 2010

Stege



Hej
Jag har länge letat efter en stege att hänga kläder på i sovrummet. Har sökt med ljus & lykta men de jag har hittat har varit små och lite för rangliga, har känts som att det inte tål att hängas något på. Den som söker den finner för bakom vårt uthus har det visst hängt en si sådär fem stycken att välja på...hihihi. Jag tyckte mest om denna och sågade till den i lagom höjd i dag!
Först hade jag tänkt skvätta vit färg på denna med MEN NEJ jag tycker han är fiiin som han e i denna lite råa färg. Ni kommer säkert att få se den i olika sammanhang framöver. För det behöver inte bara vara jeansen som hänger där på, kanske blir det glaslyktor eller handdukar framöver...vem vet.
Kram F

3 kommentarer:

  1. Mycket fiiiiint Frida :) Vad duktig du är!

    Kram J

    SvaraRadera
  2. Helt toppfin precis SÅ! Va skrev du? Hade du FEM?! på baksidan av uthuset - så Fräckt! :)
    Tack för ditt goa meddelande!
    (min pappa är från Storebro, dä du)

    SvaraRadera
  3. Tack å bock Tjejer!
    Tänk vad världen är liten ibland Elisabeth, att din pappa kommer från Storebro.
    Paketet har kommit i dag så snart kommer jag visa vad du skickat!

    SvaraRadera