onsdag 7 april 2010

Stringhyllan





Hej
Jag har ju glömt att visa den populära stringhyllan. Jag har en sån tur som har en pappa som har så mycket prylar. Varje gång jag åker från pappsen så har jag något med mig hem (till min mans stora förskräckelse). Det är så otroligt roligt att vi delar detta intresse med gamla grejer. Pappa bli inte galen nu...ja jag har målt teaken vit..... MEN det passade så bra på döskalleväggen om den va vit ju. Det roliga är att min pappa kunde bli lite smått tokig när jag skulle måla allt som jag fick förr...hihihi
Nu när jag var och hälsade på sist hade han visst varit på sina bord med vit färg, skrapor och slip-papper. Kul att han äntligen kan se vad lite vit färg kan göra!
Tack för stringhyllan, den sitter som en smäck i S rum. Här sätter vi upp lite snygga bilar och starwars lego! Bjuder på en bild av den "lilla svarta" också. (lampan från IKEA)
Kram F

3 kommentarer:

  1. Frida, jag har hittat hit!:) Kanon, nu blir jag en daglig läsare så skriv mycket mycket mycket! Hoppas allt är fint med dig och att de flyter på på jobbet! Snart augusti.. :) KRAM/Cornelia

    SvaraRadera
  2. Guuud va fint, Frida! Hälsa pappa att de nytillverkar "vita" stringhyllor. Jag älskar också stringhyllan men föredrar teak o svart, än så länge.
    Kram ses vid fikat =O

    SvaraRadera
  3. Åhh jag blir så glad när ni skriver ett par rader, jag kunde nästan gissa att du gillade teaken mer Mia....efter huset och "pirret" i magen....
    Kram

    SvaraRadera