tisdag 20 april 2010

Nytt i mitt sovrum


Hej vänner!

Här kommer några bilder på vad jag har hållit mig sysselsatt med i kväll!
Jag har en inspirationsmapp med urklipp från olika tidningar och inredningsmagasin här hemma.
Mycket bra tips och en del orimliga önskemål finns i denna mapp!
Vanliga fruktlådor har jag sett i både tidningar och på bloggar i olika sammanhang.
När jag hittade denna låda med en härlig patina på i mataffären i dag så insåg jag att den skulle göra sig i mitt sovrum och till min stege och mycket riktigt det blev såååå bra!
Saxlampan från anyhow hittade sin plats i dag också, en självklar plats tycker jag ; )
Lavendelblomma på stam i en zinkhink från ÖB 29:- och en herrans massa tidningar ; )
Som ni ser så håller vi på att byta fönster och sätta lister i sovrummet uppe så det är inte några skönhetsbilder direkt...men jag kunde inte hålla mig ända tills det skulle bli klart. Var tvungen att visa er NU. Det är som när jag kommer på en bra present till J, då kan jag aldrig hålla mig då måste jag berätta även om det är flera veckor kvar till födelsedagen eller bröllopsdagen...
Jag återkommer med bild på helheten när det är färdigt!
Ha det gott!
Kram F

1 kommentar:

  1. Det blev jätte- jättefint :) Du är så duktig Frida!

    Glöm nu inte att leta stoooooor glödlampe-lampa till mig!

    Kram J

    SvaraRadera