tisdag 13 april 2010

Och på den lilla lilla toan...
















Heeej igen

Här kommer bilder på den lilla toan nere...så konstigt att lägga ut bilder på detta hahaha
nu skrattar jag lite för mig själv, vågar inte skratta högt för om J får se detta kommer han skaka på huvudet! Det finns en liten tanke bakom inlägget faktiskt. Ser ni den lilla boxen med små lådor, den som jag hängt på väggen. Tänkte bara att det kunde vara ett tips till er som har lika trångt på sin toalett som jag. Jag har köpt en minibyrå billigt på ikea, vitlaserat och köpt knoppar på indiska. Denna sitter på väggen och innehåller diverse, smink, plåster alvedon You name it! Jag har valt att bara ha en spegel över handfatet och där av blir det ont om förvaring. Spegelramen ser ni på bild3.. J har lackat om dörren som var gul innan och så har vi satt i ett litet runt dekorationsfönster med frostat glas. Handdukskroken med hjärtan kommer från indiska. Krukan på väggen från åhlens.
Kram F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar