fredag 16 april 2010

Textil hos stoff & stil



Bild från Stoff och stil

Hej Vänner
Underbara fredag! I dag har barnen fått cyklar utav sina farföräldrar och självklart har jag världens gladaste barn cyklandes ute på gatan just nu.
Tack tack farmor och farfar!
Själv har jag surfat lite...igen! Jag har hittat dessa underbara tyger här, det svartvita skulle passa hemma hos mig, ett par kuddar hade varit mycket snyggt!
Tycker mycket om de orangefärgade med lite svenskt tenn inspirerat elefantmönster också men färgen är fel just nu. Kan bli mer aktuellt när jag färgat mitt sofföverdrag.


Trevlig helg önskar jag er alla!


Kram F

2 kommentarer:

  1. På tal om elefantmönster så mailade jag till Svensk Tenn för ett tag sedan och kollade om de kunde skicka en halvmeter till mig, jag ska klä om en pall... jag visste att det var dyrt men med frakten skulle det kosta 700kr... kan inte bestämma mig om det är värt det... 45 kr pall, 700kr tyg

    SvaraRadera
  2. Jamen jag vet! Helt galet! Jag har en liten emmastol på hjul som jag hade tänkt klä om i det tyget...ehhhh tills jag fick veta att det var sjukt dyrt. Skulle vara så fint i Simons rum men det går ju inte : (

    SvaraRadera