onsdag 14 april 2010

Snickerboa



Heeeej
Här kommer lite ångest på bild!
I dag tänkte jag att jag skulle gå ut i förrådet och hämta den gamla knoppbrädan som jag fick av pappa sist jag var där. Har velat ha en såndär att hänga lite fina grejer på sedan Ernst visade en sån i ett utav sina sommartorp. Skröt lite extra för en vän att jag hade fått en lååång knoppbräda. Den behövde fixas till lite och så skulle jag måla den lite vit och slipa lite på den. VAD FÅR JAG SE!!! Den är avsågad och i mitten sitter den största spik jag någonsin sett. Näe vad ledsen jag blir säger jag med en suck...Den som snickrat och "hjälp till" säger; -Mamma va inte ledsen nu har du ju två
Så sant så sant! Inte går det att bli arg på de finaste man gjort här i livet när de bara vill hjälpa till : ) PS. Det skulle bli en lådbil....
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar