fredag 9 april 2010

Lindis Utmaning


Hej vänner!

Jag antog en utmaning av en tjej som delar mitt stora intresse och hennes blogg hittar ni här!
Ni som känner mig ser säkert att vi tycker ganska lika när det kommer till inredning ; )
Hur som helst så fick jag en utmaning om att visa hur det ser ut där jag sitter och bloggar...
HJÄLP tänkte jag....jag har ju inget bloggplace, sitter oftast i min fåtölj OM det inte är Hockey på tv:n får då är det J som ÄGER fåtöljen....då får jag sitta i min "barbierosa" soffa.
Så det blev ett collage av bilder från en hörna i mitt vardagsrum.

Önskar er alla en trevlig fortsättning på denna fredag, själv tar jag nu ett glas vin och njuter av ännu en helg!

Kram F

2 kommentarer:

  1. Vad bra pennorna från Tine K Home passade in ert hem. Såg din mailadress i bloggen och tänkte att det namnet känner jag igen, visst handlade du dem hos Kung Karusell. Lägger till din fina blogg bland favoriter :).
    Sanne/kungkarusell.se

    SvaraRadera
  2. Heeeej Sanne!

    Vad roligt att du hittade till mig, ja men visst är Tine K pennorna från din underbara butik kungkarusell.se jag beställde även en svartvit keramikskål som jag är supernöjd med!
    Välkommen tillbaka när du vill jag kommer med all sannolikhet bli en återkommande kund hos dig ; )

    SvaraRadera