torsdag 15 april 2010

Två Systrar



Hej Vänner

I dag har jag varit i en liten favoritbutik som heter Två Systrar på ett litet fotouppdrag.
Jag fick tillåtelse att visa er lite av deras sortiment här på min blogg.
Så glad att jag fick dela med mig utav deras härliga utbud som finns i butiken just nu.
Jag blev lite kär i de vita blommorna! De skulle passa bra i mitt hem, tycker om blommor men de tycker inte om mig : (
De grön-prickiga muggarna känner ni säkert igen, har köpt hela deras rosa uppsättning....fniss.







Föll som en fura för Herr och Fru Mus också.....
Dessa två är från SIA.





Ååååå fint! Vitt och Shabby chic! De fina bokstäverna finns också hemma hos moi!

Önskar er alla en trevlig fortsättning på denna torsdagskväll.


Kram F





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar