torsdag 29 april 2010

Nybäddat
































Hej Vänner
Här kommer lite bilder från mitt sovrum....åååå om det bara kunde vara färdigt snart!
Att det ska ta sån tid, slutar alltid med att jag börjar piffa innan allt är klart och då känns det inte lika bråttom. Jag tror att arga snickaren skulle behöva komma skälla lite på mig och J...
Ja men tänk om han kunde det.... då skulle jag få vila ögonen på honom live...hihihi
På några bilder ser ni mitt vita sideboard som jag flyttar på hela tiden, nu är det i sovrummet och när jag får gäster så åker det ner i köket. Ett tag funderade jag på att kapa benen och göra en tvbänk av det. Men jag har inte vågat...Framtiden får utvisa vad det blir av det.
Jag vill också tacka er alla underbara som tittar in hos mig och lämnar en kommentar då och då!
Tack tack!
Kram F



1 kommentar:

  1. Ihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh där är strumpbyxorna :) VAD DU ÄR DUKTIG! Jag vill med ha :)
    Kramar J

    SvaraRadera