måndag 5 april 2010

Hallen

Hej

I dag har jag suttit och funderat lite över hur vår hall ska utformas nu när hatthyllan i stort sätt inte har några krokar kvar.....Vad ska vi ersätta den med och finns det möjlighet till lite mer förvaring? Ingenting är omöjligt har jag hört MEN när det gäller gamla hus så är förvaringen inte den bästa. Garderober i hallen går inte, finns inte plats för det men jag tror att vi ska platsbygga en hallförvaring ; ) Ett skoskåp till alla våra skor, ny hylla och en liten grej att sitta på kanske? + Lite vit färg och sen tror jag att det blir perfekt. Detta kan ta sin lilla tid för nu är jag lite beroende av hjälp och det är inte alltid att mina ideèr blir prio ett om ni förstår vad jag menar...
Vi får se när jag kan bjuda er på det färdiga resultatet.

Kram F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar