söndag 4 april 2010

Tapet pip

Bilderna kommer från maleributiken

Hej
Vi har pratat om att byta rum med vår dotter så att barnen får övervåningen för sig själva.
Nu har vi precis målat om vårt sovrum vitt uppe och jag kan tycka att det blir lite sterilt för M.
För att få upp mysfaktorn behöver jag ju bara tapetsera en fondvägg och jag har nu hittat lite
olika som jag tror skulle passa bra till detta rum med trägolv och kakelugn. Är stormförtjust i Pip tapeterna från Intrade. Nu har vi en del måsten kvar där uppe innan ett byte kommer inträffa. Det ska bytas fönster, fixas eluttag och lister samt att jag vill ordna med gå-in-i garderoben innan det är aktuellt. Kanske har jag & M hunnit ändra oss vad gäller tapet innan allt är klart....
Vi får väl se hur det blir....återkommer säkert när det börjar närma sig.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar